Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 27 iulie 2024

ATUNCI... (VII)

ATUNCI... (VII)


1990 

- la cununia civilă a surorii mele, alături de prietene din copilărie (din cartierul Drumul Taberei): Nicoleta Sima și Valentina David:


1991

 - cu mama și o urare de „La mulți ani!” de ziua sa



1992

- familia extinsă: cu nepotul meu Andrei-Sebastian, la 1 an

 

1993
 - cu mama și nepotul meu Andrei pe când avea 2 ani

 

1994 
- 12 august.
M-a fascinat încă de mică albastrul acesta al uniformei de aviație...

 

1996

- cu mama și nepotul meu Andrei-Sebastian

 

- noi trei, din strada Călugăreni, nr.3 😀 (mama, tata și eu. Cu o pisicuță de prin vecini, care ni s-a alăturat, curioasă foc)




- alături de verișoara mea Iulia din Slătioara, județul Olt


- 12 august: atunci am putut, pentru întâia dată, să lucrez la un calculator de-a binelea. Până atunci nu scrisesen decât la mașina de scris

 

- și uniforma aceasta m-a atras, dar nu în aceeași măsură ca cea de seninul cerului... Tot din 12 august:



1997

 

 
- dactilografă a Institutului de Medicină Aeronautică
 
 



1998
- înainte cu două luni de accidentul suferit în aprilie. 
Alături de doamna Aneta Pioară - colega mea de la Facultatea de Filologie -, în fața fostei intrări a  Bibliotecii Centrale Universitare din București:






















Niciun comentariu: