Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 29 iulie 2024

ATUNCI... (IX)

ATUNCI... (IX)


2003 - 2008

Premii Concurs Literar Internațional l'Ille des Poetes - Rencontres - Fanța


 

 

Așa am găsit de cuviință, în 2005, să-i mulțumesc Sfântului Ierarh Nectarie Taumaturgul, pentru că m-a ajutat să obțin o notă bună la Concursul de Titularizare (7,70), iar mama reușea să-și mențină în limite normale glicemia (cu regimul pe care îl ținea și cu insulina pe care și-o făcea)

 

Și Fundația culturală VÂLCEA 1, prin președintele său de atunci, domnul Emilian Frâncu, mi-a acordat un Premiu special, în vederea susținerii debutului editorial. Lucrul acesta s-a concretizat ceva mai târziu, în decembrie 2009 

 

Mândră de fetele sale: mama (cred că se voia reactualizarea fotografiei din 1974, de la Marea Neagră 😀 )

 

Toți 4.  

 

La sfârșit de an școlar 2007-2008, alături de șefa mea de catedră, doamna preoteasă Ștefana Popa - profesoară de limba și literatura română -, și de cele mai bune eleve pe care le-am avut (Școala gimnazială 95, sector 3)

 

Cu ei, părinții mei. La cununia civilă a verișorului meu Ionuț




















 

Niciun comentariu: