Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

marți, 30 iulie 2024

ATUNCI... (X)

ATUNCI... (X)



2009

Desene...

 

 

 



 


În anul școlar 2008 - 2009, am predat la Școala gimnazială 81 din sectorul 3. Aici am avut elevi minunați - după o clasificare făcută de subsemnata, ar fi cam prima școală din sectorul 3, urmată de Școlile gimnaziale 195 și 149 -, ale căror creații (poezii și proză scurtă) le-am strâns ca-ntr-un buchet al neuitării și le-am publicat în acest volum, ARIPĂ DE ÎNGER, apărut la Editura Universitară din București.

 

La sfârșit de an școlar, alături de doamna preoteasă Georgiana Bărîcă, mama unuia dintre elevii mei de clasa a V-a. a V-a C.

 

Cu doamna preoteasă Georgiana Bărîcă și cu doamna învățătoare Panaitescu-Liess Georgiana, la finalul anului școlar 2008-2009. Serbarea de sfârșit de an școlar.




Sfinții Apostoli Petru și Pavel. Desen după un alt desen pentru o icoană pe sticlă




Între sfârșitul unui an școlar și începutul celui următor, am fost declarată admisă la Facultatea de Teologie „Justinian Patriarhul” din București, la specializarea Didactică. A doua facultate. Dorită încă de pe vremea când eram studentă la prima... 

Apoi, într-un început de decembrie, în apropierea zilei mele de nume, mi-a apărut cartea FLACĂRĂ ARZÂND, la Editura Universitară din București. La îndemnul celei ce-mi este, de-atunci, și ca o mamă, și ca o soră mai mare - doamna preoteasă Georgiana Bărîcă -, am strâns poeziile și textele de proză scurtă, le-am citit și recitit, întrebându-mă uneori la ce bun o carte a mea, dar până la urmă a ieșit... ce se vede în fotografia de mai jos:
 

  

Și pentru că apariția unei cărți necesită și o lansare a ei, de acest lucru s-au ocupat Părintele Daniel-Alexandru Bărîcă și doamna preoteasă Georgiana Bărîcă, care mi-au fost alături. Locație: o sală de curs a Facultății de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul” din București. Au participat la lansare colege de facultate, colege de la școala la care predam, prietene (Mihaela Năstase și Nina Gheorghiu), domnul profesor Sabin Preda. Și - se înțelege - mama. Iar pentru că această carte i-am dedicat-o și Danielei Neagu, colega mea de la Studiile Aprofundate de Etnologie și Folclor, adormită cu nădejdea Învierii și a vieții veșnice în 2006, la lansare a fost prezentă sora și nepoatele sale.

 

Fotografie realizată de Anastasie-Gabriel Bărîcă după lansarea cărții mele.












 

Niciun comentariu: