Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 29 iulie 2024

ATUNCI... (VIII)

 ATUNCI... (VIII)


1999


    Deși mi s-a spus - de către părinți și unele rude -, după accidentul pe care l-am avut în aprilie 1998 că ar fi bine să renunț la studii (era în penultimul an de facultate), pentru că nu mă voi descurca, totuși..., nu am renunțat, iar în 1999 am absolvit Facultatea de Filologie (specializarea Limba și literatura română - limba și literatura franceză) și mi-am luat licența chiar de ziua de naștere a mamei: pe 8 iulie 1999 s-au afișat rezultatele examenului de licețnă...

 

2000

    În urma participării la un concurs literar național, am obținut Premiul I pentru poezie. Concursul a fost organizat de Fundația Religio:

 

    Alături de tinerii parohiei Foișor, biserica Foișor, strada Foișorului, nr.119-121, sector 3:


    Dacă-mi mai amintesc bine, eram, aici, alături de Mihaela-Gabriela Stângă (elevă în clasa a XII-a) și de sora ei mai mică, de Magda (studentă în anul I la Facultatea de Limbi Străine, specializarea Germană - Română), de Părintele Georgian (pe atunci student în anul I la Teologie), de nepoata Părintelui Dan-Petru Popa și de domnul Vasile (dascălul bisericii). Augustin, fratele Păritelui Georgian, lipsea atunci, deși era și el cântăreț al bisericii.


2001

    Am continuat tradiția de a participa la concursuri literare și am obținut, în urma participării la concursul național de literatutră organizat de Fundația Religio, mențiune pentru eseu. Mi-a părut rău, foarte rău, dar, într-un final, mama m-a făcut să fiu mândră - în sensul bun - de el.


    La Costești, în județul Vîlcea, altături de vecinii cei mici (Liliana, Ionuț și Andreea), înaintea susținerii examenului de admitere la Studii Aprofundate. Cu Liliana și Ionuț rezolvam și temele lor de vacanță (la matematică) 😀:

 

2002

    Absolventă a Studiilor Aprofundate de Etnologie și Folclor, din cadrul Facultății de Litere a Universității București:

 
















Niciun comentariu: