Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

miercuri, 28 august 2024

Mămica mea. 28 august 2018

 Mămica mea

28 august 2018

La 3 luni de la operația pentru triplu by-pass aorto-coronarian. Și își revenise atât de bine atunci... Diabetul și infecția urinară i-au adus sfârșitul... Iar eu am rămas singură... Singură și neputincioasă... Nu-i pasă nimănui de mine, cu adevărat... Nici măcar lui Dumnezeu... 

ZIle de chin și de neputință au trecut de la moartea ta, mami... Îmi lipsești mult, am nevoie de tine!...Numai tu mă înțelegeai și îmi erai aproape, ajutându-mă, nepărăsindu-mă și zbătându-te pentru mine... Numai tu...

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

😥😥😥😥😥😥😥😥😥...



Niciun comentariu: