Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

miercuri, 7 august 2024

ATUNCI... (XIX)

ATUNCI... (XIX)


2021

 

 

Ultima, cu mama, la 49! Exact de ziua mea... Dumnezeu mi-a lăsat bucuria de a o avea pe mama de ziua mea. 



Dar... timpul s-a oprit în loc, clepsidra sa s-a spart, firișoarele de nisip s-au amestecat cu mii de fine ciobulețe, care au rănit inima...  În 6 septembrie 2021...
Fără mama, totul e un...nonsens... 😢😢😢😢😢😢😢...

x         x         x         x         x         x         x         x         x

Toate premiile obținute la diferitele concursuri la care am participat, după 6 septembrie 2021, i le-am dedicat mamei...


 

 
 

 

 







Niciun comentariu: