Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 18 august 2024

Amintiri de august, amintiri cu gust amar...

Amintiri de august, amintiri cu gust amar... 


O parte din... povestea mea... Trei ani trecut-au deja... Trei ani, cu greu și bunicele... Câți oare vor mai trece așa? 🥲

Mami, mi-e dor de tine și aș vrea să te mai pot vedea, îmbrățișa, asculta...
Să-ți dăruiască, mami, Dumnezeu, un colțișor de Rai! 🙏

_____________________________________________________

...Exact în urmă cu trei ani a început calvarul pentru mine, iadul tristeții și al deznădejdii cuprinzându-mă, încetul cu încetul, în mrejele-i reci… Pământul s-a clătinat și se clatină, pe zi ce trece, sub picioarele mele…, nimic bun nu mai e în viața mea… Dintr-o dată m-am trezit neputincioasă în a o ajuta pe MAMA, care nu mai vorbea, nu mai putea să înghită nici măcar o linguriță de ceai sau de apă… Totul a fost rapid, de pe o zi pe alta: astăzi bine, mâine seară rău, foarte rău, apoi, în dimineața celei de a doua zile, fără rostit cuvânt, fără zâmbet, fără îmbrățișare… Trei săptămâni a luptat să trăiască… Pentru mine… Pentru o perioadă își revenise - chiar bine -, însă nealimentată cum trebuie, fără să i se dea suficientă apă, a recăzut… Chiar și de pe patul spitalului îmi spunea cât de mult mă iubește, când mă auzea la telefon… Chiar și de pe patul spitalului știa să mă încurajeze și să se bucure pentru reușitele mele… Acum… am rămas fără ea, fără TOTUL meu, fără ACASĂ al meu… Singură în lume, fără iubire, fără încurajări și speranță, fără îmbrățișări părintești… MAMI, îmi lipsești! Te iubesc mult-mult de tot, de la pământ la cer și înapoi, și încă pe-atât!… Atât de mult aș vrea să te aud răspunzându-mi!… Aș vrea ca totul să fi fost doar un vis, să mă trezesc, la un moment dat, și să te regăsesc lângă mine, să te văd, să mă bucur de prezența ta… Dar știu că acest lucru nu se va întâmpla… Mi-e sufletul secătuit de speranță și-i plin de spaimă și dureri… Dorul de tine e mare și doare... 😢😢😢 ...

Niciun comentariu: