Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

joi, 6 iunie 2024

Când facebookul îți amintește, dureros, lipsa mamei...

 Când facebookul îți amintește, dureros, lipsa mamei...








6 septembrie 2021 - 6 iunie 2024...
2 ani și 9 luni fără tine, mami... 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲... 2 ani și 9 luni de dor... dureros de tare...
2 ani și 9 luni în care te caut, te strig și-ți caut îmbrățișarea... Te caut în amintiri și tot privesc la fotografiile cu tine...
2 ani și 9 luni în care sărbătoarea nu a mai fost sărbătoare..., 2 ani și 9 luni de realitate care mă doare... Odată cu tine, a pierit și-o parte din sufletul meu...Tu îmi erai putere, bucurie și senin... MAMI, mi-e dor de tine și te-aș vrea înapoi... Sănătoasă, pe picioarele tale!... Știu că e imposibil lucrul acesta și mă doare...
Dor de tine, MAMI! Dor de tine!... Dor sfâșietor...
2 ani și 9 luni... 2 ani și 9 luni fără soare, soarele meu!...
Să-ți dăruiască, mami, Dumnezeu un coțișor de Rai, pentru Omul bun care ai fost mereu!


Niciun comentariu: