Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 1 iunie 2024

Amintiri cu iz de 1 iunie... 1 iunie 2012...

 Amintiri cu iz de 1 iunie... 1 iunie 2012... 


Amintiri cu iz de 1 iunie... 1 iunie 2012... Pentru mine, a doua operație pentru triplă artroză subastragaliană și supraastragaliană și pentru fractură de astragal... Sau îndreptarea, ridicarea la 25 de grade și fixarea gleznei stângi (a piciorului afectat de Pareză SPE și SPI - nerv sciatic) cu șuruburi și scoabe... Aveam, atunci, atâta fier, puteam să „donez” și altora… :) Au mai rămas doar scoabele... Și amintirea „urâtă” o Osseor-ului, pe care niciodată nu o să-l mai iau, orice-ar fi...: https://flacaraarzand.blogspot.com/2012/06/odiseea-unei-operatii-de-indreptare.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR1es624J-Icoko2RFNa97qybmG4z8k9E0CwCddMqrpMYvnGVINUcl3Omzw_aem_AcTYQUX4zlXfF7imw3K45awrU5KtEx6_Ks2ubn1_xFudt51MFoLYPZirEH-qf-lunKQKXhngtMTabGZSQZnN5L5Q

...Și, după două săptămâni de la operație, susțineam examenul de licență (la Facultatea de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul” din București)…



Și atunci mă gândeam dacă voi putea să mai merg vreodată... Și acum mă întreb, de ieri, acest lucru... Oare o să mă mai fac bine?... O să mai pot merge pe picioarele mele?... Operația de la umăr oare am făcut-o degeaba (până acum, nu se simte nimic în sens bun, nicio ameliorare, ba - din contră - parcă mișc mâna cu mai mare greutate...)?… Credeam că durerile dispar, într-adevăr, din a doua - a treia zi de la intervenție și apoi va fi bine timp de cel puțin un an... Ca să câștig timp în învățarea mersului cu o singură cârjă... Și apoi operația clasică... Dar... :( …


Când o să mă fac bine, o să merg numai pe jos! Ca să recuperez atâția ani de nemers ca lumea… (oricum nu-mi place aglomerația din autobuze, tramvaie și metrou!)


Niciun comentariu: