Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 12 august 2023

GÂNDURI DE ZIUA MEA, 12 AUGUST 2023

 GÂNDURI DE ZIUA MEA, 12 AUGUST 2023

Dacă aș putea să dau timpul înapoi, aș face-o. Doar ca să mă mai bucur de câteva clipe lungi alături de cea care mi-a dat viață și și-a sacrificat sănătatea pentru mine…

Dacă aș putea să opresc timpul, l-aș opri la zilele senine și pline de speranță, pentru că mama îmi era alături și mă încuraja…

Dacă aș putea să pocnesc din degete și, printr-un „hocus-pocus”, să aduc, din trecut, clipa de aur a liniștii și împlinirii, mi-aș opri pașii, cu siguranță, în vremea dintre adolescență și tinerețe, când, cu un zâmbet, mama îmi arăta că, rugându-te, sperând și crezând, îți împlinești visurile.

Dacă aș putea să… zbor înapoi, în timp, m-aș opri la bucuria mamei mele de a-mi vedea împlinirea dorințelor… Parte din ele. Pentru că dorințe…, am avut și am multe…

Mami, îți mulțumesc că m-ai născut! Îți mulțumesc că nu ai renunțat la mine! Îți mulțumesc că m-ai crescut, că mi-ai dat aripi să zbor, să cred și să...înfăptuiesc! Îți mulțumesc, mami, pentru tot! Îți mulțumesc pentru sacrificiul de a păstra familia unită, chiar dacă ai suferit – și numai tu știi cât și cum! -, învățându-ne răbdarea, smerenia, bunătatea și cumpătarea, nădejdea cum s-o avem la Maica Domnului!

Îți mulțumesc, Doamne, pentru mama perfectă pe care mi-ai dăruit-o! Te rog să-i dăruiești un colțișor de Rai și las-o să mă ajute cu rugăciunea sa și de-acolo, de Sus, din Cerul Sfânt, să-i simt prezența și îndrumarea în viața mea!

Doamne, Îți mulțumesc pentru încă o zi, pentru încă un an în care îmi amintesc, cu bucurie, de ai mei, cei dragi, cei ce dintâi au plecat să ne gătească nouă, urmașilor lor, urcușul drept la Tine și la Sfinții Tăi!









(alături de mama zâmbeam mereu)

(mândră de tine, mami! Și pe plan profesional erai un model! Asistentă medicală principală la cabinetul de Boli Interne al Centrului Medical de Aviație - cel ce în prezent poartă numele de Institutul de Medicină Aeronautică și Spațială -)






 (compunere, clasa a VIII-a 😀 )




(familia)




(se bucura de reușitele mele) 

(mama și Ana, două ființe dragi sufletului meu. Amândouă au ales să dea răspuns chemării lui Hristos)



(îi iubea pe cei mici; îi ajuta pe toți)

(la plimbare cu mama, pe Splaiul Unirii)


(...și își revenise atât de bine după operația de triplu by-pass aorto-coronarian pe care a suferit-o în mai 2018...)

(...dar din cauza diabetului nu mai putea să meargă...)
(Prima și ultima fotografie cu mama, la 49... În 12 august 2021...)


Niciun comentariu: