Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 25 martie 2024

GÂNDURILE ZILEI

GÂNDURILE ZILEI


Ziua începe cu speranță și rugăciune, după o noapte plină de spaimă (din cauza unui... cutremur sau a... ceva ce a căzut cu putere și zgomot pe casă, ce a produs mișcarea lustrei... Și puls - mie și Miaunicăi - de peste 100 de bpm...). Rugăciunea înlătură grijile, sprijină sufletele speriate, doritoare de bun, bine, frumos... Speranța aprinde în tine scânteia împlinirii gândului bun, a reușitei în tot și în toate...
Am nevoie de ajutor, speranță, bun, frumos, calm și... reușită, la final (nu știu când va fi acela).
Am nevoie de rugăciuni, de un gând frumos și bun.
Mii de mulțumiri, cu recunoștință, celor ce mi-au făcut ziua de astăzi un pic mai frumoasă, celor ce mi-au dăruit și-mi dăruiesc curaj, bunătate din bunătatea lor, răbdare din răbdarea lor, frânturi de inimi din inima lor, rugăciuni înălțate pentru mine și timp prețios din timpul lor!

Niciun comentariu: