Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

joi, 7 martie 2024

2 ani și 6 luni de durere și de dor...

 

    2 ani si 6 luni de durere si de dor de tine, mami... De dor de imbratisarea si mangaierea ta...
In fiecare zi de luni si de 6 ale fiecarei luni a anilor ce trec ma trezesc cu amintirea acelui sunet de telefon care m-a anuntat ca nu mai esti..., ca ai plecat..., că ai dat răspuns chemării lui Dumnezeu... De atunci, te caut, iti caut imbratisarea si mangaierea, imi urlu durerea... 😥😥😥😥😥😥😥...
    2 ani și 6 luni pline de dor și strigăt după tine... Te caut, MAMI, în amintire!...
Mi-e dor, MĂMICA mea, de tine... Oare cum e acolo, Sus? O primăvară fără de sfârșit? Flori? Câmp înverzit? Mi-e dor să te mai văd, să te sărut, să ne luăm în brațe, să-mi spui cum mă iubești... Să m-alinți la pieptul tău, cu dragostea imensă ce mi-o dăruiai în orice clipă..., în faptă și în gând...
Mi-e dor, dar știu că...
Se duc părinții rând pe rând,
Ca o firavă frunză-n vânt...
Se duc părinții rând pe rând,
Și amintirile ne împresoară
Sufletul. De dor, de jale, de tristeți,
Ne-nconjură lumina blând-a primei tinereți...
Se duc părinți, rând pe rând, la Cer,
Să ne gătească loc din rugăciuni ce nu mai pier...
Se duc părinții, rând pe rând, în Împărăția cea de Sus,
Ca pentru noi să-L roage, totdeauna, pe Iisus...
    2 ani și 6 luni...

Niciun comentariu: