Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 11 martie 2024

Doamne, ajută!

 

Doamne, ajută!


Știu că mulți dintre dumneavoastră m-ați ajutat și ați fost alături de mine, sărindu-mi în ajutor.

Vin din nou cu rugămintea de a mă ajuta, întrucât starea de sănătate s-a înrăutățit, în urma investigațiilor primind recomandarea de a face operație pentru hernia de disc L5-S1 cu care am fost diagnosticată. Chiar am fost programată pentru această intervenție în data de 25 martie a.c., la ora 15. Numai că tipul acesta de intervenție (miniminvazivă) nu se realizează în spitalele de stat, ci numai în clinicile private; medicul care m-a operat în 2010 s-a mutat de la spital de stat, la particular.

Costul acestei intervenții este de 4500 de lei pentru discectomie cu alcool și infiltrații trnasforaminale, și de 8250 de lei pentru nucleoplastie percutană. Încă nu știu prin ce metodă voi fi opeată. Am fost, în zua de 11 martie, la domnul doctor Florin Bloj, la un control, și dumnealui a propus discectomia cu alcool și infiltrații. Astăzi, 19 martie 2024, merg la un nou control, la domnul doctor Dorobăț Bogdan.

Nu am cum să strâng această sumă, pentru că sunt profesor calificat suplinitor debutant, cu jumătate de normă, iar aproape tot salariul mi se duce pe drumul cu taxiul, altfel neputându-mă deplasa; mă sprijin în cadru.  

Cont BRDE: Iban RO59BRDE441SV99444804410, Nume: Enculescu Nicoleta.

Vă mulțumesc, din suflet!

Vă mulțumesc, cu recunoștință!

Să vă dăruiască Bunul Dumnezeu și Măicuța Domnului zile senine, bucurii, împliniri și sănătate!

https://www.facebook.com/enculescu.v.nicoleta/posts/pfbid0zxb9qviFSkv7bhGaX7qEpUD1d3pDf2HZQaxnemmqwxosx6s8wsCyxdo1PJ9HQa5Kl 








P. S. Despre metoda prin care se va interveni:

Discectomia lombara percutana automata : Reprezinta o procedura minim invaziva folosita pentru a trata simptomele herniei de disc lombare. Operatia este diferita de microdiscetomie sau alte tipuri de discectomie, deoarece este efectuata prin intermediul unui ac spinal fin inlocuind o incizie. In unele tipuri de discectomii percutane, este folosit un dispozitiv automat de aspiratie-taiere inserat prin ac, pentru a extrage materialul discal. Procedura este uneori o alternativa eficienta la interventia lombara clasica, dar nu poate fi folosita daca discul a herniat complet. Fiind o operatie minim invaziva, este efectuata doar sub anestezie locala si in unele cazuri cu usoara sedare. Cicatricile sunt minime iar timpul de recuperare este substantial scurtat fata de o operatie deschisa. (https://proceduri.romedic.ro/discectomia). 

Cu operația clasică nu aș fi de acord sub nicio formă, pentru că e periculos. Știu de la mama. Ea a fost operată de două ori, prima dată i-au atins un nerv și se formase și un cheag de sânge care apăsa pe alți nervi, nu mai putea să meargă deloc. A trebuit să fie operată a doua oară. Iar timpul de recuperare a fost foarte mare, peste 6 luni. Prin metoda aceasta, nouă, timpul de recuperare este de 1 lună, cel mult două. Și durerile mai mici. Am mai făcut în 2010, însă a trebuit, începând cu 2018, să tot ridic greutăți... Ceea ce a afectat mult...


Niciun comentariu: