Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 17 martie 2024

Gânduri la început de Post

 

Gânduri la început de Post


Vă doresc tuturor să aveți un post binecuvântat, cu sănătate, multe bucurii, mângâieri și roade duhovnicești!

Celor cărora le-am greșit, celor cărora le-am provocat supărări sau tristeți, le cer iertare!

Celor pe care i-am neglijat, le cer iertare!

Celor pe care nu am putut să-i ajut mai mult, le cer iertare!

Celor care m-au ajutat și mă ajută, le mulțumesc!

De vreți să citiți Psaltirea în Postul Sfintelor Paști, intrați aici https://docs.google.com/document/d/17wr8reAd4yxdtRS4G9iE-k9z4PSz4N0vJ6YkVVBzJEg/edit?fbclid=IwAR3OryAxJa1qzmO2zIQQvNU_aH7b7I2vIr0CWEXCjAXwPhcSug-bRlWzfRc și urmați pașii.


Niciun comentariu: