Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 27 ianuarie 2024

Ipostaze pisicești. Sfârșit de ianuarie 2024

Ipostaze pisicești. Sfârșit de ianuarie 2024


Duminică, 21 ianuarie 2024:

- Hai, Nico! Să te faci bine!

- Încerc, puiule!


- Am venit să-ți dau puțină putere din puterea mea!

- Scumpa mea! Mulțumesc, Miaunica!💓


Marți, 23 ianuarie 2024:

- Cineva mi-a luat locul!...
- Cine?
- Cred că tu, ghemotocule!
- Miuanica! Iarăși ai uitat?
- Ce anume? Că acolo trebuie să stau eu, de fapt?
- Offf, Nico...



- Puiule, dar știi că-ți stă bine sub acoperire?
- Sau sub...acoperișul plapumei...
- ... 💓 ...
- Bine! Lasă! Mă răsfeți mai târziu! Acum mi-e somn!
- ...


Vineri, 26 ianuarie 2024:

Supărată și nedumerită că nu mă simt bine...


Când simte că nu mi-e bine, mă veghează și de la distanță, îmi respectă nevoia de liniște și... spațiu...


- Îți mulțumesc, Miaunica! Încerc să-mi revin.
- Odihnește-te, Nico, și să te faci bine!
- 💓

______________________________________________

Cum să nu-ți placă o asemenea pisicuță? 
Povestea noastră continuă. Vom reveni.







 

Niciun comentariu: