Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 24 decembrie 2023

Doi ani și trei Crăciunuri…

 

Doi ani și trei Crăciunuri…



Doi ani și trei Crăciunuri, fără de tine, mamă,, cu greu și-amar s-au scurs,

Cu bune și cu rele, vestind, mereu, doar Nașterea lui Iisus…


E Noaptea Sfântă-n care se-aud colinde vesele-mprejur,

E Noaptea Sfântă-n care, plăpând, un gând se-aprinde-n tainicul obscur…


Cum e la tine, mamă, în Ceruri, Sfântul Crăciun?

Aici, mi-e sufletul străin, stingher și-n el suspin adun,


Aș vrea, ca și-altădată, dimpreună, să-L slăvim

Pe Iisus ce S-a Născut în ieslea cea săracă din Bethleem!


Un gând pribeag străbate clipa,

Doru-și-ntinde, sfios, aripa,

Rugă purtând către Cer:


Doamne, nu știu, ca magii, daruri să-Ți ofer,

Ajută-mi ca îmbrățișarea mamei să o simt mereu,

Un colțișor de Rai dăruiește-i, ca să mă pot bucura și eu.


Doamne, nu știu, ca magii, daruri să-Ți ofer,

Poate-o colindă-n vers, poate-o rugă, ori un psalm, ce din suflet nu pier…


Înveșmântează-mă, Doamne, -n credință,

Nașterea Ta s-o slăvesc,

Încununează-mă cu biruință,

Viața toată să Te preamăresc!

Nicoleta Enculescu – București, 24 decembrie 2023

Din dor nestins pentru MĂMICA MEA...








Niciun comentariu: