Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 11 septembrie 2023

Vedeta serii

 Vedeta serii

Dialoguri cu Miaunica

❤
după revenirea de la spital...




- Cineva mi-a luat locul și mai e și supărată...
- Hmmm... Vorbeai cu mine?

x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x       x


- Ai venit și tu acasă? Pe unde (mi-)ai fost?
- Dar tu ce-ai făcut? Mi-ai ținut locul?
- Ahhhh!...miroși a spital... Și acolo, la mână, ce-ai avut? Branulă?
- Da! Una roz, ca pentru copii cuminți 🙂
- A, deci nu ai plâns.
- Mai contează acum? Sunt cu tine, acasă, pui mic!!! ❤


x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

- Și ce dacă mergi mâine la școală? Eu nu merg, sunt micuță și am chef de joacă!
- Dar eu sunt obosită...
- Te cred, dar eu tot vreau să mă joc. Am dormit destul...
- Ghemotocule, glumești?
- Mă cheamă Miaunica, ai uitat?
❤


Niciun comentariu: