Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

vineri, 24 februarie 2023

DOR CUMPLIT DE MĂMICA MEA...

 DOR CUMPLIT DE MĂMICA MEA...

Mi-e dor de tine-n fiecare zi,
Aș vrea frumos să vii,
În brațe, o clipă, să mă ții,
îmi zâmbești din prag,
Să-ți sărut mâna cu drag…
Din Cerul tău strălucitor, de Sus,
Aștept o mângâiere, un răspuns…
Mi-e dor de tine, mămica mea,
Și-n clipa dură, rece, grea
Mă-ntorc cu gându-n trecut
Și sufletu-mi alină timpul cu tine petrecut…
Ai fost mămica mea perfectă pe pământ,
În urma ta lumin-ai presărat și bun cuvânt,
În lume singur-acuma sunt,
Mă-nfioară griul tău mormânt…
În lume singur-am rămas,
Viața-mi se clatină pas cu pas…
Mi-e dor de tine-n fiecare zi,
Aș vrea frumos să vii,
De mână, o clipă, să mă ții,
Să îmi zâmbești din prag,
Să-ți sărut mâna cu drag...






Niciun comentariu: