Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

joi, 6 octombrie 2022

ZIUA DE 6...

 

se simte frântă.


 
Distribuit pentru: Pu
ZIUA DE 6...
    Ziua de 6 a fiecărei luni, de un an și o lună încoace, îmi prilejuiește aduceri-aminte dureroase și-amare, în egală măsură... MAMA!... Când ruga era mai aprinsă și invocarea lui Dumnezeu, a Maicii Domnului și a Sfinților prindea aripi uriașe de speranță, un telefon a distrus cupa de cristal a sufletului... Inima s-a împrăștiat în mii de bucățele în Univers și a rămas așa de atunci. Nici alifie de gânduri bune și încurajări nu o mai pot reda înfățișării dintâi, nici pansamentele doririlor nu o pot recupera... Un telefon sunând, când geana dimineții se deschidea somnoroasă, lăsând jucăușul soare al începutului senin de toamnă să zâmbească noii zile, a transformat TOTUL în pulbere... VIS? Aș fi vrut să fie VIS, dar a fost și este o CRUDĂ REALITATE... Gândul mi se-nfioară și mii de țepi mă înconjoară...
    ...Și tot ziua de 6, de două luni încoace, îmi prilejuiește alte adânci aduceri-aminte dureroase... Persoana care și-a asumat să-mi fie ca o mamă, să-mi dăruiască dragoste de mamă și îmbrățișări de mamă, m-a abandonat... Tot ce a clădit bun în mine, toată încrederea pe care mă făcuse să o am din nou în Viață, în Bun, în oameni – s-au năruit... Totul a fost o falsitate? Am nevoie, în continuare, de dumneaei!...
    Urăsc ziua de 6!
    Fără dragoste de mamă și îmbrățișări de mamă nu pot înainta, totul se clatină în viața mea!...

Niciun comentariu: