Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

miercuri, 5 octombrie 2022

SINGURĂ, ÎN LUME, DOAMNE, M-AI LĂSAT…

 

SINGURĂ, ÎN LUME, DOAMNE, M-AI LĂSAT…


Singură, în lume, Doamne, m-ai lăsat,

Cu un greu, mare și sângeros oftat,

Prietenii… departe de mine au plecat…


Singură, în lume, Doamne, m-ai lăsat,

Calea-Ți nu pot azi s-o mai străbat,

E greu urcușul, clipele-s’ de fier,

M-apasă dorul tare, mă sting ușor și pier...


Brațul Tău, odată, mi-era ajutor,

Chipu-Ți Blând și Dulce – Far călăuzitor,

Însă astăzi ruga și orice simt, și orice fac... -

Greșit-am, Doamne, atât de rău și nu-Ți mai plac?


Cu dor și întristare șoptit-am, Doamne, ne-ncetat,

Suspinu-mi să-l auzi eu Te-am rugat,

Dar voia Ta cu mine este cu totul alta -

Oare... care-i cu adevărat aceasta?...


Totul e suspin și dor, și jale,

Pasul mi se clatină pe Cale...


Singură, în lume, Doamne, m-ai lăsat,

Cu un greu, mare și sângeros oftat,

Prietenii... departe de mine au plecat...


Să plec, o, Doamne, din lumea plină de păcat,

Grăbește, Doamne, în tină am să cad...

Niciun comentariu: