Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 15 aprilie 2024

Rog, din suflet, trimiteți mai departe, celor ce ar putea ajuta. Vă mulțumesc respectuos!

Doamne, ajiută! Cer iertare! Rog, din suflet, trimiteți mai departe, celor ce ar putea ajuta. Vă mulțumesc respectuos!
Doamne, ajută! Bună seara!
    Cu lacrimi în ochi, iarăși vă cer ajutorul.
    Sunt Nicoleta Enculescu, domiciliată în București, sector 3, strada Călugăreni, nr.3, licențiată în Filologie, specializarea Română – Franceză (promoția 1999), cu Studii Aprofundate în Etnologie și Folclor (promoția 2002), precum și licențiată în Teologie Ortodoxă, specializarea Didactică Ortodoxă (promoția 2012) – Facultatea de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul” București, cu masterat în Comunicare și comuniune eclesială în spațiul eclesial ortodox (promoția 2015) – Facultatea de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul” din București.
    Sunt profesor calificat suplinitor de limba și literatura română, limba franceză, limba latină și religie ortodoxă.
    Sunt angajată cu jumătate de normă, întrucât am gradul III de invaliditate și gradul mediu de handicap. Dobândite în urma unui accident suferit în 1998, soldat cu Pareză de SPE și SPI nerv sciatic – membrul inferior stâng și Hernie de disc L4-L5 și L5-S1 (operată prin nucleoplastie percutană in 2010). Din cauza parezei, am solicitat intens membrul inferior drept, urmările acestui lucru soldându-se printr-o operație la genunchiul drept, pentru condromalacie rotuliană, condromalacie condil fem.intern și platou tibial (2008). De asemenea, datorită faptului că m-am sprijinit cu forță în mâna dreaptă, a avut de suferit umărul drept, la care am fost diagnosticată cu artroză acromio-claviculară și osteofitoză – sindrom impingem -, leziune tendon supraspinos (2023). În 2005, am fost diagnosticată și cu nodul tumoral hipofizar latero-sellar stâng, situat pe glanda hipofiză, iar în 2012, în ianuarie și în iunie, am fost operată pentru triplă artroză subastragaliană și supraastragaliană și pentru fractură de astragal – membrul inferior stâng, afectat de pareză, glezna fiindu-mi îndreptată și ridicată la 25 de grade. Pentru aceasta, trebuie să port ghete ortopedice cu toc de 2,5 cm în interiorul ghetei, cu arc pe talpă și întărituri laterale, atât pentru piciorul drept, cât – mai ales – pentru piciorul stâng.
    An de an m-am prezentat la comisia medicală pentru stabilirea capacității de muncă și a gradului de invaliditate, până în 2017 când mi s-a acordat gradul de invaliditate pentru doi ani. În 2019, mi s-a acordat gradul de invaliditate pentru doi ani. În 2021, mi s-a acordat gradul de invaliditate pentru trei ani. Anul acesta, 2024, mi s-a acordat gradul III de invaliditate până pe 9 martie 2027.
    Pe 16 decembrie, am avut un accident și m-am lovit destul de rău la genunchiul operat, astfel încât am fost diagnosticată, în serviciul UPU, cu entorsă de genunchi și mi s-au scos 30 ml de lichid. Genunchiul îl simt răsucit, de-atunci.
    În urma RMN-urilor făcute la coloana lombară, la umărul drept și la genunchiul drept, în noiembrie 2023 și în ianuarie 2024, s-a stabilit conduita terapeutică: discectomie cu alcool și infiltrații transforaminale pentru hernia de disc L4-L5 (realizată în 25 martie 2024), embolizare periarticulară pentru umărul drept, și consult ortopedic la domnul doctor Vlad Predescu, în prima fază, pentru suspiciunea de ruptură de ligament de la genunchiul drept.
    Vă cer ajutorul pentru a-mi putea plăti intervenția de embolizare periarticulară pentru umărul drept, consultul ortopedic și ce va urma în urma acestuia (probabil refacerea acestui ligament rupt). Intervenția de embolizare periarticulară pentru umărul drept mă costă 14720 de lei (14000 de lei intevenția propriu-zisă + internarea, pentru supraveghere, de 24 de ore după intervenție, la care se adaugă 650 de lei consultul cardiologic și 70 de lei testul covid, care trebuie făcute la internare). Intervenția nu se realizează la stat, ci doar la particular și va fi efectuată de domnul Dr. Florin Bloj, la Centrul Ares al Spitalului Monza din strada Gheorghe Ionescu Sisești nr.8A, sector 1.
Consultația la domnul doctor Vlad Predescu (ortoped) costă 460 de lei și va fi efectuată la Spitalul Ponderas, în ziua de 30 mai.
    Orice ajutor este binevenit! Însă timpul mă presează și nu pot plăti în rate. Trebuie să plătesc suma integral (14720 de lei) pe 29 aprilie, la internare. Tot salariul meu de profesor debutant cu jumătate de normă + pensia pentru gradul III de invaliditate se duc pe transportul cu taxiul, pentru că altfel nu mă pot deplasa (mă sprijin în cadru, iar acum, după discectomia cu alcool pentru Hernia de disc, sunt în cărucior). Plus că mai am nevoie de medicamente, dintre care doar două se compensează, restul fiind nevoită să le iau la liber. Și mă costă 1300 de lei/lună; facturi de plătit – enel, apă, telefon -)… Din 6 septembrie 2021, am rămas singură, mama mea a murit. Pentru perioadele reci, am nevoie, pentru a mă încălzi, de câte 9000 de kg de lemne.
    Vă mulțumesc, din suflet, și Bunul Dumnezeu și Măicuța Domnului să vă răsplătească eforturile.
    



Intervenția de embolizare periarticulară este prezentată - pe scurt - aici: https://www.facebook.com/watch/?v=883761999301175

https://medicina-interventionala.ro/proceduri/boli-ale-articulatiilor/embolizarea-periarticulara-tratament-gonartroza/




Niciun comentariu: