Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 15 aprilie 2024

3 săptămâni...

 3 săptămâni...



3 săptămâni de la operația pentru Hernia de disc L4-L5, realizată printr-o metodă nouă, miniminvazivă. De domnul Dr. Florin Bloj .
3 săptămâni de... dureri și imposibilitatea de a face... ce-mi doresc...
3 săptămâni în care simt cum îmi pierd răbdarea, speranța, dar am alături încurajările și dragostea celor ce-mi sunt aproape cu sufletul, dar și cu ajutor divers...
3 săptămâni în care Îi sunt recunoscătoare lui Dumnezeu și Îi mulțumesc pentru că a îngăduit să-mi lase aproape o mulțime de oameni ce se roagă pentru mine și mă ajută cu tot ce pot.
3 săptămâni în care am și plâns... Mult...
3 săptămâni în care a mai murit un om... Tanti Luci...

(și nu mă gândeam niciodată că va sosi clipa aceasta atât de repede... Atunci când am vorbit la telefon, la doar două zile de la operația mea, mi-a promis că va face tot posibilul de a trece pe la mine...)


(în septembrie 1975, alături de mama, tanti Luci și bunica Ioana, din partea tatălui. În parcul Moghioroș din Drumul Taberei.)


(alături de mama, tata și tanti Luci, la cununia civilă a verișorului meu. Iunie 2006.)


(Două cumnate care nu s-au certat certat niciodată, care s-au ajutat când au avut nevoie una de alta, atunci când au putut: mama și tanti Luci.
Doamne, iartă-le și le odihnește în pace, în loc luminat, în loc cu verdeață, de unde a dispărut toată întristarea și suspinarea, dăruindu-le împărtășirea Ta divina și fericita viață veșnică!
Pe rând plecați către acel ACASĂ, la Tatăl Nostru. Golul lăsat în urmă este mare, uneori greu de suportat, dar nădăjduim că ne veți îmbrățișa de-acolo, de Sus, cu rugăciunile voastre!
🥲🙏❤
P.S. ...Și amândouă au fost chemate de Dumnezeu - și au dat răspuns - într-o zi de 6... Mama pe 6 septembrie 2021, tanti Luci acum, pe 6 aprilie 2024... Însă nu ca într-un joc... ironic: tata - născut pe 6 septembrie, mama - plecată la cele cerești pe 6 septembrie... )

(- Tanti Luci, cine o să mai meargă cu mine la inspecția specială la clasă și să stea acolo, pe culoarele școlii, să mă aștepte? Și apoi să mă felicite, pentru nota obținută? Cine o să mă mai aștepte, la poarta școlii, până ce se termină proba scrisă a concursului de ocupare a unui post în învățământ, în iulie??? Cine o să mai meargă cu mine la repartiție? Și să se bucure că am fost repartizată... într-un timp scurt? )

3 săptămâni de când reușesec să mișc primele trei degete ale membrului inferior stâng, afectat de pareză de SPE și SPI - nerv sciatic.
3 săptămâni de când membrul inferior stâng, afectat de pareză de SPE și SPI - nerv sciatic, nu-mi mai este amorțit tot timpul...
3 săptămâni în care nu mai am tot timpul senzația că atunci când pășesc cu piciorul stâng calc pe vată...
3 săptămâni cu bucurie și durere... De tot felul...
Oare peste câte voi putea să merg mai bine? Oare peste câte săptămâni nu voi mai avea dureri atât de mari?...
Întrebări..., răbdare ajunsă la final..., speranță diminuată sub norul durerii... Știu! M-a învățat (cel ce-mi este sfătuitor tainic al sufletului) să le iau pe toate „pas cu pas”, fără să mă grăbesc... E dificil atunci când vrei să faci multe, când ai de făcut multe și nu poți... E dificil atunci când ești profesor și îți este dor de învățăceii tăi...
3 săptămâni...

Niciun comentariu: