Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

joi, 9 noiembrie 2023

Amintiri cu Sfântul Nectarie

 

Desen cu Sfantul Ierarh Nectarie Taumaturgul, pe care l-am facut in 2005, ca multumire pentru ca m-a ajutat sa iau nota 7,70 la Concursul National de Titularizare. Originalul l-am inramat si l-am dus atunci la Manastirea Radu Voda din Bucuresti...

Când mămica mea a făcut infarct, în 14 noiembrie 2017, și a fost internată de urgență, la Terapie Intensivă, la Spitalul Bagdasar, la Cardiologie, Sfântul Nectarie a salvat-o. Când a fost operată la inimă, pe cord deschis, pentru triplu by-pass aorto-coronarian, în 29 mai 2018, Sfântul Nectarie a salvat-o din nou, operația reușind. În 2021 însă, deși m-am rugat lui, nu a mai salvat-o... Sau a... salvat-o în felul său. De durere și grea suferință... Mămica a murit pe 6 septembrie... În ziua în care ar fi fost ziua de naștere a tatălui meu și soțul său... Ei nu se înțelegeau prea bine, deseori se certau...

Nu știu de ce, nu știu care a fost și care este planul lui Dumnezeu pentru / cu mine, am rămas cu multe ”de ce?”-uri la care nu am primit și nu primesc răspuns... Mi-e dor de mămica mea, mi-e dor mereu, în fiecare zi plânge dorul dureros de greu în mine, în fiecare clipă o strig și o caut pe MAMA... Acum... în ... amintiri... 😢😢😢😢😢😢😢...

Dar... Sfântul Ierarh Nectarie Taumaturgul, marele făcător de minuni, să vă ocrotească, pace, sănătate și toate cele bune să vă dăruiască!




Niciun comentariu: