Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 1 octombrie 2023

2 ani și o lună... Și dorul...doare...

 

2 ani...
2 ani și o lună... Și dorul...doare...
Da! Mi-e dor de tine, mami... Mi-e dor de dragostea ta, mi-e dor de imbratisarea ta...
DOR... :


Nicoleta Enculescu

1 octombrie 2021 
Distribuit pentru: Public
Public
Amintirile-mi șoptesc…
Florile sunt ochii mamei mele,
Iarba – sufletul său,
Munții sunt tăria mamei mele,
Pământul – suflul său.
Amintirile călătoresc cu tine, mamă,
Amintirile-n taină îmi șoptesc,
Iubirea pentru tine, mamă,
Nicicând n-o risipesc…
Florile sunt ochii mamei mele,
Iarba – sufletul său.
Munții sunt puterea mamei mele,
Pământul – suflul său.
Adie vânt de toamnă iară,
Adie vânt pustiitor,
Mi-e dor de tine, mamă,
Mi-e dor, mi-e tare dor!
Pe fereastra vieții iar privesc,
Amintirile-n taină îmi șoptesc…
(Versurile le-am scris dupa imaginea de mai jos, pentru un concurs de poezie dupa imagine, organizat de Agora ARTELOR )
Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Toate reacţiil

Niciun comentariu: