Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

vineri, 8 iulie 2022

O ZI , A TA, DAR FĂRĂ TINE, MAMA... ȘI A FOST, ESTE ȘI VA FI, ÎN AMINTIREA MEA, 8 IULIE...

 O ZI , A TA, DAR FĂRĂ TINE, MAMA... ȘI A FOST, ESTE ȘI VA FI, ÎN AMINTIREA MEA, 8 IULIE...

După cum, încă de la-nceput, când răspuns singur-ai dat chemării numai de tine-auzite, ziua ta, fără de tine, astăzi cu mrejele-i reci strigări mă-nvăluie în dor, suspin și greu... Și lacrima, în suflet, picură: ocean de întristări, mai albicios ca nicăieri…
Mi-e dor de tine, MAMA, mi-e dor de tine și neputința firii mă-mpiedică să-ți simt îmbrățișarea-ți caldă, iubitoare, alinătoare… Mereu cu mine, mereu cu tine, împreună mereu, astăzi te caut și te strig, iar tăcerea-ți, de dincolo de mormânt și crucea-ți mă-nfioară… IERI erai vie și mă-ndemnai să cred, îmbrăcându-mă în haina SPERANȚEI că te vei face bine, că vei fi, etern, cu mine, crezând, luptând, învingând. Boală, descurajare. Acum… - unde ești, MĂMICA mea, unde-ai ajuns?...
Mi-e dor de tine, MAMA, mi-e dor de tine…
...O lacrimă picură în suflet, pe pământ… Și din pământ, unde-a căzut, firavă, floarea se ivește, ridicând fruntea, la cer, timid… Astăzi te-ai născut! Era ziua ta cea pământească! Oare ce să-ți spun? Pentru Omul care-ai fost, pentru bunătatea și pentru cât și cum ai crezut, pentru cât ai suferit și ai mers înainte sperând, Dumnezeu să-ți dăruiască un colțișor de Rai! Să nu ne uiți! Să te rogi pentru noi, cei rămași să-ți ducem învățătura și dorul mai departe, să ne gătești calea către Patria Cerească, către Patria de Sus!
Mi-e dor de tine, MAMA, mi-e dor de tine și te iubesc nespus!...
La mulți ani întru veșnicie, alături de Iisus!
Te-ai născut în zi sfântă: în ziua Sfinților Mucenici Epictet și Astion.
Te-ai născut acolo unde legenda și sfințenia rodesc în CUVÂNT. Te-ai născut acolo unde, dacă te înalți pe-o rază-rugăciune, poți să dai mâna cu Dumnezeu și Sfinții Săi!... Te-ai născut în Costești, județul Vâlcea, la umbra moaștelor Sfântului Cuvios Grigorie Decapolitul și a mormântului lui Matei Basarab... Istorie și jertfă, istorie, luptă și credință...
Știai să te bucuri de tot, începând cu lucrurile simple...
Mândră de tine, MAMI! Îți mulțumesc pentru tot!
Îți mulțumwax că ai fost alături de mine, că ai crezut în mine, că m-ai ajutat când mi-a fost mai greu!
Iertare, din Înalt, să-mi dăruiești, MĂICUȚA mea, pentru orele-povară și de chin!...
Din dragoste pentru MAMA.












Niciun comentariu: