Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 11 iulie 2022

Dor de clipele de ieri…

 

Dor de clipele de ieri…


Cu dor de clipele de ieri,

Când aproape, în totul, îmi erai,

Cu rugăciune, dor și mângâiere,

Astăzi te caut și te strig -

Mi-e sufletul gol, risipit

În ceața durerii ce sapă abis…


Brațul tău, cândva alint, refugiere,

Să mă cuprinzi cu el tu nu mai poți

Și-atunci, cu înc-un pas, în iadul întristării,

Cobor încă o treaptă ce hăul a deschis

În inimă durere, plâns și vis…


Mi-e dor de clipele de ieri

Când aproape, întru totul, îmi erai

Și-n zâmbet și speranță zilele-mi învăluiai…


Singură, Doamne, m-ai lăsat pe pământ,

Versu-mi pentru Tine era soare și cânt...

București, 11 iulie 2022























Niciun comentariu: