Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 18 februarie 2024

 Mi-e dor de tine, Mama! Mi-e dor de tine, în fiecare zi! Mi-e dor de îmbrățișarea ta, de vorba-ți blândă și așezată, de rugăciunea ta! Mi-e dor să-ți spun cât te iubesc, Măicuța mea, iar tu să-mi zici că mă iubești cu mult mai mult de-atât!

Mi-e dor de-alintul tău din ceas de zi sau de trecută seară, mi-e dor de clipele în care mă-nvăluiai în căldura bunătății sufletului tău, chiar dac-ades te mai mâhneam... Dar tu, iubind, mă tot iertai.

Mi-e dor de tine, de zâmbetu-ți senin, ce ascundea,-n adânc, lacrima suferinței, a răbdării și a speranței...

Mi-e dor să îți mai spun un "La mulți ani!", Mămica mea!

Mi-e dor și-adesea vin la Crucea ta, o-mbrățișez și o sărut.

Mi-e dor...

Niciun comentariu: