Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 7 noiembrie 2022

Viața-i tristă și grea...

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       1 an și 2 luni fără tine, mami... 😥😥😥

3 luni de când cea care mi-a fost, din martie, ca o mamă (purtându-mi, un timp, de grijă, povățuindu-mă, cu drag, cândva, cerându-mi sinceritate), m-a abandonat, tratându-mă, acum, ca pe un străin, nemaivând timp de mine, de sufletul meu... 😓😓😓😓😓😓😓😓😓






Niciun comentariu: