Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 10 ianuarie 2021

Visul ce-l vrem împlinit

     Fiecare din noi are un vis, ce-l vrem implinit. Pentru aceasta, trebuie sa credem in bunatatea si utilul lui, sa-i vedem plus-valoarea, sa perseveram in implinirea sa, trecand peste piedicile ce in mod inerent ni s-ar ivi in cale, cu speranta si rugaciune. Sa perseveram luptand pentru implinirea visului, rugandu-ne neincetat pentru buna sporire si implinirea a tot gandul bun, pentru sanatate si puterea de a lucra, frumos, la desavarsirea lui! De pilda, eu visez la inca o carte publicata anul acesta, visez sa evoluez nu numai spiritual, ci si profesional, visez la un timp de calitate, petrecut impreuna cu rudele si prietenii mei; visez la frumos si bun, la sanatate (a mamei, a mea, a rudeniilor si a prietenilor si cunoscutilor mei), la echilibrul si normalitatea vietii. Visez (si imi este dor!) sa mai merg la biblioteca, spre a cauta diverse articole si studii, in periodice si carti... Sau sa cant la blockflaute...

Stiu ca nu-mi va fi usor, stiu ca unele rude si prieteni nu-mi mai sunt, fizic, in preajma, pe unii dintre ei i-am pierdut chiar cand nici nu ma asteptam, sau ma asteptam foarte putin - spre deloc - la asa ceva, insa sper ca de-acolo, de Sus, din Imparatia lui Dumnezeu, de un "albastru infinit" si pur, straluminat de soare si luceferi mii, sa ma ocroteasca, sa ma sprijine cu rugaciuni...
Voi la ce visati?
Urmati-va calea cea dreapta, luptati si rugati-va pentru implinirea visului vostru! Numai asa veti reusi!
 
Îmi place
Comentează
Distribuie

Niciun comentariu: