Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

vineri, 12 august 2022

Prima și ultima, cu MAMA, la 49 de ani...

 Prima și ultima, cu MAMA, la 49...

🙁 ...
...Atunci..., speram... La mai bine, la frumos, la însănătoșirea MAMEI... L-am rugat pe Dumnezeu să o lase pe mama să se bucure de ziua mea, iar eu să mă bucur de ea... Să-i dea sănătate, să o ajute să se facă bine, ca să o mai pot vedea mergând pe picioarele ei... După fix o săptămână, din cauza infecției urinare care a dat în septicemie, nu a mai putut să înghită nici măcar o linguriță de ceai... Trei săptămâni, internată în spital fiind, s-a luptat să trăiască... Pentru mine... Alții, de-acolo, nu au ajutat-o cu prea mult... 🙁 ...
...Odată cu plecarea MAMEI, s-a rupt și sufletul meu, în mii de bucăți... Mare parte din el a plecat cu MAMA... 🙁 ...
Mi-e dor de MAMA! Mi-aș dori să o mai pot vedea, măcar o oră-două-trei... Să o pot îmbrățișa! Să mă poată îmbrățișa! Să-mi spună, cum îmi spunea mereu, chiar și din spital: „te iubesc mult-mult de tot, de la Pământ la Cer și înapoi, și încă pe-atât!”... Știu că nu se poate...
Doamne! Mi-ai luat ființa cea mai dragă de lângă mine și mi-ai dăruit doar haos, singurătate, întristare și suspin... Pasul mi-este greu fără TOTUL meu... 🙁
MAMI! mi-e dor de tine, un dor nespus de greu și dureros...
După un an, nu mai simt bucuria și frumusețea acestei zile...
Da! E ziua mea, dar e o zi tristă fără tine, MĂMICA mea! E cea mai tristă zi din an... 🙁 ... În loc să mă bucur, plâng... Ți-aș cânta la blockflöte, așa cum făceam odată, dar nu mai pot... Îți privesc doar fotografia și mi-e dor de tine... Un dor sfâșietor și greu...


Niciun comentariu: