Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 3 februarie 2018

Anunt MEDITATII, SCRIERE IMAGINATIVA

I. Licenţiată în Filologie, specializarea Limba şi literatura română + Limba şi literatura franceză, cu Studii Aprofundate de Etnologie şi Folclor, licenţiată în Teologie Ortodoxă, specialiyarea Didac tică, masterată în Comunicare şi comuniune eclesială în spaţiul ortodox eclesial, profesor cu experienţă, cu 10 ani vechime predare în învăţământul preuniversitar de stat şi particular, gimnazial şi liceal, cu rezultate bune şi foarte bune obţinute cu elevii la diferite concursuri şcolare şi extra-şcolare, ziaristă, scriitoare, dau meditaţii la LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ, LIMBA FRANCEZĂ ŞI RELIGIE ORTODOXĂ (DOGMATICĂ), pentru elevii claselor a II-a - a XII-a şi în vederea pregătirii Evaluării Naţionale, a examenului de Bacalaureat şi pentru admiterea în învăţământul universitar, la domiciliul meu dein Bucureşti, întrucât nu mă pot deplasa, fiind persoană cu dizabilitate locomotorie. Meditaţiile le dau pentru a-mi putea cumpăra medicamentele necesare mie şi mamaei mele, precum şi pentru a putea urma tratamentele fizicale şi kinetoterapice, pentru operaţii şi infiltraţii, pentru a-mi putea achiziţiona ghetele orltopedice fără de care nu mă păot deplasa deloc, pentru a-mi putea plăti drumurile cu taxiul către serviciu şi înapoi acasă, către farmacie, medic, piaţă şi oriunde am nevoie să ajung; pentru procurarea lemnelor necesare încălzirii în anotimpul rece. Rog distribuiţi cunoştinţelor dumneavoastră, care au nevoie de astfel de meditaţii. Vă mulţumesc respectuos! Date de contact: enculescunicoleta@yahoo.com .

II. De asemenea, scriu poveşti pentru copii, poveşti personalizate. Doritorii sunt rugaţi să mă contacteze la adresa de e-mail indicată mai sus: enculescunicoleta@yahoo.com. Va multumesc!


https://www.facebook.com/events/152319365468453/

Niciun comentariu: