Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 12 iunie 2017

EXAMENE RATATE... 😡...


Un examen pierdut... Din cauza unui taximetrist care, rugat fiind ieri dimineață să vină astăzi să mă ia la ora 8 de acasă, a uitat... Și nu e pentru prima dată... Mi-a mai făcut ceva în genul acesta de două ori în trecut: când știa că trebuie să fiu la școală la ora 8, mă anunța la 7.30 că i s-a stricat mașina... La comandă, taxiurile vin foarte greu... Am stat și două ore pentru a găsi unul liber... Ce să fac? Depind numai de taxiuri... Examenul nu mai poate fi reprogramat: era un concurs de ocupare a unui post, ca referent. La Facultatea de Medicină și Farmacie - Departamentul de Ortopedie. Post de o jumătate de normă, așa cum am voie - legal - să lucrez... Oare ce-o să-mi mai rezerve zilele viitoare? Vi le doresc binecuvântate, cu pace și senin în suflet! Numai bine și multă sănătate!
P.S. Mă tot întreabă lumea de ce mai apelez la serviciile dumnealui... În primul rând pentru că atunci când trebuie să merg la cumpărături, mă ajută. Merge cu mine în magazin, mă ajută cu produsele cumpărate, împingând căruciorul... La fel, la farmacie: îmi ia plasa cu medicamente, mi-o duce la mașină, câteodată stă cu mine până mi se eliberează toate medicamentele... Apoi, la spital, când mi-a fost rău, ori la medicul de familie sau la control, la alte specialități medicale, m-a așteptat până am terminat. Desigur, pe bani. În tot acest timp, aparatul de taxat ”merge” înainte. Însă, până la dumnealui, nu am găsit niciun taximetrist care să mă ajute așa...
Oare ce să fac ca să nu mi se mai întâmple ce mi s-a întâmplat astăzi???
 

Niciun comentariu: