Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

marți, 12 iulie 2016

WEEKEND FRUMOS

- COSTEȘTI, JUDEȚUL VÂLCEA, 09-10 iulie 2016 -


Atât de mult l-am așteptat!!! Și - iată! - a sosit clipa!!! :) Sper să se mai repete!!!

- Oare când l-om vedea pe Călin cosind și strângând fânul în căpițe dintr-astea?
- Am călcat pe tărâmul de vis al lui Tzuky!!! Dar ... cred că a devenit, până la urmă, tărâmul de vis al oricui a ajuns în acest colț de țară (pardon! de Rai):





- În vizită... Ana își face simțită prezența pretutindeni: în suflet, în fotografii, în amintiri...
- Doi oameni minunați:
- Uneori te întrebi: ”De ce?” De ce n-ai ajutat-o mai mult, Sfinte Apostole Toma, pe Ana? Sau poate... noi aveam nevoie de un rugător pentru sufletele noastre, iar Dumnezeu a vrut ca ea să mijlocească pentru noi... Nu știm... Totuși, e trist fără ea. Și greu... 
- Să fie busolă? Să fie ceas? Să fie busolă cu ceas? Rămâne de aflat...
- Un... trovănțel :)
- Nu putea să lipsească ... ”mândria” zonei: ceramica de Horezu:
- O campanula am dus-o - așa cum mi-am dorit - la bunicii și la mătușa mea:
- Cealaltă campanula a fost aleasă pentru Ana:
- De sus, de la Arnota, așa se vede... Și pământ, și cer:
- Voluntarii din București, care n-au primit nicio recompensă pentru activitatea lor benevolă. Poate data viitoare, cine știe?!?? Oricum, felicitări, Andreea și Ivan:
- Admiratorul secret al Andreei și al lui Ivan!!!
- Pe Andreea te poți baza, cu încredere, oricând! Va fi un medic de nădejde, pe drept cuvânt!
- Și un ponei, la sfârșit de weekend. În Mlăci:

















Niciun comentariu: