Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 8 iunie 2015



Inima-și plânge dorul după ei,
Dor imens și greu, și alb
de dureros...,
Dor imens și greu, și alb
de luminos...

O flacără nestinsă-i dorul după ei,
Ei viază-n mine, eu viez în ei,
Doamne! ține-i în lumină pe copiii Tăi!

Toți suntem copiii darurilor Tale,
Am căzut, ridică-ne la Dreapta îndurării Tale,
Am greșit, hrănește-ne din iubirea jertfei Tale...

Inima își cântă dorul după ei,
Doamne, în lumină ține-i pe copiii Tăi!

       ...Mi-e dor de ei, un dor imens și greu... Mi-e dor de tata, mi-e dor de Ana, mi-e dor și de tanti Vetuța... Cum i-ai luat, Doamne, atât de repede!... Ni i-ai dat și ni i-ai luat, uneori prea repede, alteori când aveam mai multă nevoie de ei... :( ... Nu pot să înțeleg ”de ce?”... Nu pot... Rămâne, în urma lor, amintirea și un dor imens, un dor dureros...


Niciun comentariu: