Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 7 iunie 2014

7 iunie 2014? O zi tristă, pentru mine, una dintre acele zile rele, cu amintiri nu tocmai plăcute, cu emoții pentru viitor și supărarea pe care am pricinuit-o celor din jur... :( ... Îmi cer iertare!
Din haosul zilei, s-au născut și câteva versuri... Sper să fie bine, până la urmă! Sper!


Dorință...


Cu brațe părintești să mă cuprinzi
Și-n triste dimineți să-mi vinzi
Iluzii, povestiri, povești,
În joacă să-mi trimiți doar bune vești...

Cu brațe părintești să m-ocrotești
Și-n ceas de sear-adâncă, mohorâtă,
Să-mi fii aproape, stea și lună,
Să mă răsfeți, să îmi zâmbești...

Cu brațe părintești să mă iubești
Și-n clipe de nesigur pas ori răzvrătire
Să îmi redai adevăratul drum – clipire,
Să nu mă uiți, să îmi zâmbești...

Cu brațe tari și părintești
Să mă primești, să mă hrănești
Și-n clipe de tristeți răvășitoare
Să mă înalți pe-o rază albă, rază-soare...

(Din creațiile mele. Nicoleta Enculescu, București, 07.06.2014)
____________
Cu un dor imens pentru tata, pe care nu-l pot uita. Sau - mai bine zis - nu pot uita cum și când a plecat de-aici, de pe pământ...
Mi-e dor de tati al meu, astăzi și ieri și... În toate zilele când mi-e mai greu îi simt – acut – lipsa... Aș vrea să fie lângă mine, să-l știu alături, dar nu-l mai pot avea așa... Doar în amintire... Lângă mine, la marile evenimente ale vieții (care or mai fi acelea, oare???), nu va mai fi și mă doare lucrul acesta :(( Nu l-am prea înțeles, însă era un reper stabil al existenței mele, precum farul ce luminează-n noapte pentru navele de pe-ntreg cuprinsul mării... Puternic, sigur. Era acolo, mă ajuta, mă sprijinea... Eram în siguranță și nu mi-era frică de NIMIC... Acum... Mi-e dor de tine, tati! Mi-e tare dor! Te rog, iartă-mi toate neascultările și supărările pe care ți le-am pricinuit, te rog să-mi ierți toate întristările și zilele negre pe care ți le-am dăruit!
- http://flacaraarzand.blogspot.ro/search/label/Odiseea%20unei%20operatii%20de%20indreptare%20a%20gleznei.%20Partea%20I
- http://flacaraarzand.blogspot.ro/search/label/Odiseea%20unei%20opera%C8%9Bii%20de%20%C3%AEndreptare%20a%20gleznei.%20Partea%20a%20II-a
- http://flacaraarzand.blogspot.ro/search/label/Odiseea%20unei%20opera%C8%9Bii%20de%20%C3%AEndreptare%20a%20gleznei.%20Partea%20a%20IV-a
- http://flacaraarzand.blogspot.ro/search/label/Odiseea%20unei%20operatii%20de%20indreptare%20a%20gleznei.%20Partea%20a%20V-a
______________
Tati, îți cer iertare! Poate că de-acolo, de sus, unde te-ai dus să te odihnești puțin, mă vezi, mă înțelegi...
Le cer iertare și celor pe care-i chinuiesc, pe care-i supăr... Nu vreau să fiu o povară pentru ei, chiar nu vreau și nu vreau să-i supăr! Sincer, nu vreau!

Niciun comentariu: