Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 22 aprilie 2013


PRIMĂVARA ÎN BUCUREȘTI ȘI PRIN CURTEA MEA (SAU A VECINILOR)...

MARTIE - APRILIE 2013

Ghiocelul - vestitorul Primăverii și bucuria sufletelor noastre înghețate de frig!!!
Albăstrele la ceas de seară...
Și ziua îți zâmbesc în cale... Cine? Ele, ALBĂSTRELELE!!!
Acesta-i caisul din curtea Institutului Național de Medicină Aeronautică și Spațială, unde am lucrat și eu, cândva... Dragi amintiri!!!

Culese de pe la vecini...

O magnolie visa, privind spre cer...
Frunzele de viță-de-vie a vecinilor (mai tragem, din când în când, cu ochiul și la grădina lor...)
Panseluță, panseluță, cine mai e așa, ca tine, firavă și drăguță???
Vișinul meu cel mic, pitic...
Păpădia - bună la toate!!!
De vis...
Liliacul vestește, totdeauna, apropierea prăznuirii Învierii Domnului și Mântuitorului nostru Iisus Hristos
Flori albe de vișin
Primăvara suavă a poposit și-n ... grădinuța mea!!!
...și cel care păzește totul pe-aici...
Tipuri de nor, pe la Sun Plaza - Berceni
Pe la Cora - Berceni















Niciun comentariu: