Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 12 noiembrie 2012

Vechi și nou la Liceul de filologie-istorie ”Zoia Kosmodemianskaia”, locul în care am învățat și eu, în perioada 1987 - 1989 (clasele a IX-a și a X-a B, profil filologie-istorie)

Acum se numește ȘCOALA CENTRALĂ

Strada Icoanei, nr.3-5, sector 2, București


 - cu doamna profesoară de limba franceză Svetlana Bodnăraș, cândva și directoare. Eu am avut-o ca profesoară de limba franceză pe doamna Ana...
 - Amfiteatrul
 - Mireille și Mirela-Melania Urzică, la intrarea elevilor. Pe lângă ele, în pas alert, intră întârziatul... Rareș...
- Mirela-Melania Urzică și Daniela Pătrașcu, în fața intrării profesorilor. 18 mai 1989, clasa a X-a B...
 - Mireille, Daniela Pătrașcu, Miharela Țibrin, Mirela-Melania Urzică, în curtea din spate a liceului, în parcul ”Grădina Icoanei”, în parcul ”Ioanid”. 18 mai 1989, clasa a X-a B...

 - Eu și Mireille, în fața geamurilor cabinetului de limba și literatura română... 18 mai 1989, clasa a X-a B...

- generații de profesori și de elevi...
 - doamna profesoară de istorie Cojescu Norocica, în prezent director al liceului
- Arhitectura lui Mincu, care nu poate fi egalată și nici întrecută...











- curtea interioară, în care, primăvara și vara, se mai țin ore...


- La aniversare...


- vechea cantină, cu miros înțepător de gaze (cel puțin așa era pe vremea mea...)...
- amfiteatrul liceului, în trecut
- grup sanitar, în prezent
- una dintre ușile de acces în amfiteatru

- pictură și ornamente



Niciun comentariu: