Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 20 mai 2012

De Sfinții Împărați Constantin și mama sa Elena, întocmai cu Apostolii



Un gând curat, o caldă-mbrățișare și ”La mulți ani!”, cu pace, sănătate și bucurie mare - tuturor celor ce-și serbează ziua de nume mâine: Mamei mele, surorii mele, verișoarei mele Elena, de la Slătioara (județul Olt), nepoatei mele Elena-Roxana din Slatina (Olt), verișoarei mele Roxana-Elena din Râmnicu-Vâlcea (județul Vâlcea), verișoarei mele Daciana-Elena din București, mamei prietenei mele Georgiana (din Ilfov, oraș Pantelimon), prietenei mele Elena-Ligia din București (sau din Râmnicu-Vâlcea???), mamei Ligiei - doamna preoateasă Elena, din Râmnicu-Vâlcea, doamnei avocat Elena-Laura Brătianu din București, prietenelor și cunoștințelor mele Elena-Daniela, Elena-Liliana și Elena Antonie din Costești (județul Vâlcea), mamei doamnei preotese Ștefana (din București), tatălui Andei, Costel (din București), lui Costin (din București).
La fel, Preacucernicilor Părinți Profesori și Profesori ai Facultății de Teologie Ortodoxă ”Justinian Patriarhul” din București, domnilor Profesori ai Facultății de Litere din București.
Tuturor acestora (dar și celor ale căror nume mi-au scăpat, fără de voie) - numai bine și împlinirea tuturor bunelor lor doriri!

”Rugați-vă lui Dumnezeu pentru robii Săi (N), Sfinților, plăcuți ai lui Dumnezeu, Împărați Constantin și Elena, întocmai cu Apostolii, căci ei cu osârdie aleargă către voi, cei grabnici ajutărori și rugători înaintea lui Dumnezeu pentru robii Săi (N), totdeauna acum și pururea și în vecii vecilor. Amin.”

Niciun comentariu: