Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 9 octombrie 2011

Mi-a batut Toamna la fereastra...

Toamna la Manastirea Bistrita-Olteana, comuna Costesti, judetul Valcea:

Cu nori spre Manastirea Bistrita-Olteana


Nucul de peste 450 de ani din comuna Costesti, judetul Valcea

Culorile Toamnei...

Mi-a batut Toamna la fereastra cu-o frunza-ngalbenita, de la Soare...
Mi-a batut Toamna la fereastra cu-o aripa perfida de racoare...
Mi-a batut Toamna la fereastra cu-o petala alb-palida de floare...
Mi-a batut Toamna la fereastra...

E Toamna si sufletu-mi picura in stropi de ploaie,
E Toamna si Toamna ma-mbraca in sure straie...

E Toamna, ochiu-mi se-ntuneca, priveste-n departare...,
E Toamna, cu mana-mi tremuranda inchid a amintirii jale...

E Toamna..., mi-a batut o Toamna la fereastra...,
Mi-a batut, din nou, o Toamna, la fereastra...,
E Toamna...

Niciun comentariu: