Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 4 septembrie 2010

FERITI-VA DE...

Era, intr-un timp, la TVR 1, o emisiune pentru copii: "Feriti-va de magarus!". Dar NU! NU despre aceasta vreau sa va... vorbesc ("avertizare" era cuvantul potrivit, insa nu am vrut sa fiu chiar atat de... dura!), ci despre unele "automate" cu Croissante, bauturi racoritoare si alte asemenea produse. Dar -mai ales- despre ce am patit ieri, cand imi era foarte-foarte rau si simteam nevoia sa mananc ceva dulce, pentru a-mi reveni.
Chiar! Ce am patit? Eheee...
Aflandu-ma in statia de metrou Dristor 1, pe peron, am urmat instructiunile "inscrise" pe un astfel de automat, insa, la final, cand sa primesc produsul "comandat", ia-l daca poti! Se agatase, saracul, de un ... fier... Mai mananca, daca ai ce! Mai simte-te bine, daca ai cum! Hm! Urata "chestie"!... :(
Am insistat ce-am insistat, apasand pe butonul cu litera R, insa degeaba, produsul comandat nu dorea -probabil!- sa ajunga in posesia mea. Asa ca i-am sunat pe cei ce se ocupa cu remedierea defectiunilor acestui "minunat" aparat, ce-ti livreaza gustarea la ... secunda (0730606626).
Domnii, amabili si prompti -"jos palaria!", din acest punct de vedere-, nu m-au lasat sa astept raspunsul/solutia, care a "sosit" imediat -din partea lor-, mai greu sau deloc acceptata de mine: "mai introduceti un leu si veti primi doua produse". Simplu de zis, dar cam ciudat. Zau, asa! Iti doresti sa consumi un produs si ti se impune sa iei doua? Si asta fiind "in joc" -totusi- banii tai. Pe care i-ai obtinut -sa zicem!- cu greu. Sau pe care ii ai "dramuiti", chibzuiti. :-o
CONCLUZIE: Feriti-va de aceste aparate, care mai mult NU functioneaza, decat functioneaza. Feriti-va de ele pe cat puteti, caci veti ramane si fara bani, si nemancati, si cu raul... rau (daca va simtiti rau)! Sau... Mai bine luati-va un mic pachetel in gentuta dumneavoastra (ei, nu ocupa chiar atat de mult spatiu, pe cat s-ar crede!) si veti scapa mai ieftin! Ori... nu mai plecati de-acasa! Dar cum probabilitatea de a vi se face rau pe drum nu o puteti cunoaste decat pe moment, va doresc SA NU AVETI PARTE DE ASA CEVA!

INCHEIERE: Sanatate maxima si s-auzim numai de bine!

Niciun comentariu: