Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 22 august 2009

La 10 zile distanta...

In urma cu... 10 zile a fost ZIUA MEA! Am implinit, atunci, o varsta importanta, frumoasa, din toate punctele de vedere (37 de ani), care sper sa imi aduca ceea ce imi doresc: lumea sa fie mai buna, sa se roage mai mult, sa fie sanatoasa!
Pentru mine, in plus, imi doresc luminarea mintii si multa-multa intelepciune!
Fie ca pe noi, toti, Atotinduratul si Puternicul Dumnezeu sa ne ocroteasca, sa ne iubeasca.
"Dragostea este indelung rabdatoare; dragostea este plina de bunatate; dragostea nu pismuieste; dragostea nu se lauda, nu se umfla de mandrie, nu se poarta necuviincios, nu cauta folosul sau, nu se manie, nu pune la socoteala raul, nu se bucura de nelegiuire, ci se bucura de ADEVAR, sufera toate, crede toate, nadajduieste toate, rabda toate. Dragostea nu va pieri niciodata. (...) Acum dar raman aceste trei: credinta, nadejdea si dragostea, dar cea mai mare dintre ele este
dragostea."
(Epistola I catre Corinteni, a Sf. Apostol Pavel, capitolul 13, versetele 4-8,13).


S-avem parte si noi de credinta, nadejde si dragoste!
S-avem parte de Dragostea pura, curata, sfanta, neprihanita, neintinata! Iubirea sa ne fie ca o lacrima de stea!

Sarutari de inger pe obraz, in clar de noapte, cu luna si cu stele la feresti, ori la rasarit de soare si in miez de zi!
"La multi ani!" - tuturor, dar si mie!

Bucuresti, 22 august 2009

Niciun comentariu: