Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

miercuri, 19 august 2009

As vrea...

As vrea... As vrea sa zbor, sa-mi deschid aripile spre cerul senin, spre soare... As vrea sa ma inalt, usor, sa cresc, sa-mi izbesc tampla de stele, vantul sa se joace cu gandurile mele...
As vrea ca norul cel pufos si jucaus sa-mi dezmierde obrajii, sa-mi mangaie fruntea plina de tristeti...
As vrea...
As vrea sa fiu LIBERA, SA FIU EU! Sa fiu un curcubeu sau un vesel tril de porumbel...
As vrea...
As vrea sa fiu o stea, din miile de stele de pe cerul tau, al meu, al sau...
As vrea...
Indurare, mai ales, as vrea, rabdare si iubire, pace. Intelegere, Libertate...
As vrea...

Bucuresti, 19 august 2009

Niciun comentariu: